Cumpara orice produse Caroli, la vid sau la vrac, in valoare minima de 20 lei pe acelasi bon fiscal, prezinta la casa de marcat cardul de fidelitate Cora si in...
Mai multIn perioada 1-15 octombrie 2013, Caroli le-a invitat pe supermame (si pe supertati) sa pregateasca hypersandvisuri pentru pachetelul din ghiozdanul celor mici s...
Mai multCampania "Caroli tine romanul in miscare", care a pozitionat produsele Caroli drept combustiblilul Romaniei, ajunge intr-o noua etapa in care apropie mai mult b...
Mai multIn 2012 am continuat campania „Tine romanul in miscare”, care pozitioneaza produsele Caroli drept “combustibilul” Romaniei si prin care Caroli a deveni...
Mai multCampania „Caroli. Ţine românul în mişcare!” reprezintă pentru companie o nouă orientare în comunicarea de brand, cu o intensă abordare emoţională...
Mai mult“In fiecare barbat e un leu sau un iepure. Depinde cu ce-l hranesti”. Noul spot Caroli Lion a pornit de la o realitate: Romanilor le place carnea.Carnea ins...
Mai mult